Visst är jag duktig?

Haha sitter i skolan än en gång!
Nå, vad tycker ni om den nya designen?
Kajsa har gjort ett bra jobb, tycker jag. Puss på henne, hon sov btw hos mej inatt. :)
Trevligt var det!
Vad händer annars i mitt liv nu?
  • Jag umgås med älsk <3
  • Jag umgås med vänner <3
  • Jag sköter skolan :D
  • Jag rider :'D
  • Jag tar hand om djuren på gården :)
  • Jag jobbar på gården ^^
  • Jag överlever.

Jag tycker att jag är duktig! :)
Btw, Imorgon ska jag börka vara riktigt duktig och gå på EU kurs så jag fixar moppekortet ngn gång. :)



Slänger in en grammal bild så att inlägget blir lite roligare.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så duktig :'D

2009-09-08 @ 15:47:10
URL: http://iulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0