Ödets ironi!



Gud, vad galen jag blir! Allvarligt talat. I typ flera veckors tid (okej, liten överdrift.) har jag trånat, krypit, bönbett Kajsa om att få låna hennes usb minne med en massa bilder. Hon sov här igår och hade med sig det. Och i morse for vi till skolan, hon till sin och jag till min. Nu, när jag sitter hemma, kom vi på det. Hon har minneskortet i sin ficka.
Okej, lite komiskt är det kanske.
Men jag stör mig!
Jag anser i alla fall att jag har anledning till det. :)


Lika bra att tröstäta körsbär.


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

svar: Ett länkbyte? Jag länkar bara mina favoritbloggar och eftersom jag gick in på din blogg för första gången igår kan du tyvärr inte placeras i den kategorin (än iaf). :)

2009-09-08 @ 18:13:50
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0