Mitt hjärtas ponny


Gud, jag rider inte alls varje dag längre nu. Har jag gått och blivit en riktig latmask? Jag börjar nästan tro det.  Jag kör oftare än jag rider numera, och sure, det är väl bra. Jag känner mig bara så lat. Men samtidigt behöver jag verkligen träna inför tävlingen i umeå nästa helg. Jag har bara kört Troll en dag i veckan, och det var bara en skogstur, men det går säkert bra ändå, hoppas jag i alla fall. Annars har jag problem, och problem är väl aldrig bra? Ahja, det löser sig alltid. :)





För er som inte vet är Troll ett
16årigt gotlandsruss som
verkligen erövrat mitt hjärta,
 trots att jag alltid föredragit
stora hästar. :) Han är tävlad
mycket i körning förr så det är
ju till våran fördel eftersom jag
 är så ny i gamet. :)
Puss på Troll!

Kommentarer
Postat av: Linda

100sp!:D

håller tummarna!

2009-06-05 @ 17:49:28
Postat av: Penny

Men naaaw !! Gölligast ponnyn ever du har jue !!

håller tummarna för att du går bra !!

Jätte göllig blogg <'33 :)

2009-06-05 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0