Slitsam dag i solen, jippie!



Gud, vad drygt.
Upp tidigt och borsta hästar, lasta hästar, åka in med hästarna till stan, sitta i en timme där me hästarna och göra...ingenting. Yes box, invigning för hästveckan. Sen var det bara att tränsa och hoppa in i raden med ekipagen med Troll genom hela stan. Med bästa skorna dessutom, nåra ballerinaliknande mockajänger. Som man snubblar fram i. Och får skavsår. Blä. Samt fick man mjälltugg, ännu mer blä. Sen var det bara att vänta ännu ngn timme för att sen delta vid raspresentationen och visa upp Troll, ett gotlandsruss. Jag visste inte vad man skulle göra så jag sprang runt och travade med honom, stod stilla, och sprang runt helt random tills det var över. Haha :) Men det gick bra.
Bortsett från att jag har ont i fötterna.
Sen dog telefonen när jag pratade med Jonny, ja. Den här dagen har vart lyckat. Har ingen möjlighet att ta mig in till stan och vill umgås me folk, men det får man väl också skippa.
Ibland är det riktigt drygt att bo på landet.
Riktigt jävla mongoliddrygt till o med.
Jag pallar itne ens joina Pasi, Sara o Jonte o bada.
Dåligt humör, oh ja.



Btw, kluddade ihop en ny design igen.
Jag väntar fortfarande på den Kajsa lovat mig.
Mohahaha ;D

Kommentarer
Postat av: Julia

MIN DATOR HAR FAKTISKT KRASCHAT!!! / kajsa

2009-06-26 @ 22:47:40
URL: http://ecliipse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0