Badkruka, någon?


Förlåt för igår, babe.
Jag älskar dig, glöm inte det. <3





Sen har jag haft en grymt härlig dag idag. Sovmorgon till kl12 första riktiga sommarlovsmorgonen. stressa upp, göra sig klar, ta sig in till stan och träffa Oliver utanför badparken. Han hade med sig lite bagage vid namn Jimmy, Rasmus och Emil. Oftast brukar killar klaga över att de får vänta på tjejer, men efter idag kan d eiaf inte uttala sig. :) Oliver ville typ basta 24/7 xD Medan Jimmy var allt annat än en badkruka, btw så är han min sjöhäst, hoppla pålle! Aja vi var där tills typ 6 och hade grymt kul innan jag följde med hem till Oliver, där jag såg till att ingen tog sig en siesta ;D Jag antar att jag var fett jobbig men det bjuder jag på. Btw, så fick jag en inblick i pojkars privatliv eftersom de smugglade in mig på killarnas bastu några gånger. Ja, jag fick se en naken mansrumpa och ja, ngt vi inte ska gå in på. Sen höll jag för ögonen när vi passerade duscharna och omklädningsrummet. xD
Aja, tack för en grym dag.


Synd bara att ens mor alltid ska tro det värsta om en.
Jag har faktiskt förändrats


Kommentarer
Postat av: du vet vem!

Jag älskar dig<3

2009-07-04 @ 22:25:34
Postat av: Julia

Älskar och saknar dig! <3

2009-07-04 @ 23:55:24
URL: http://ecliipse.blogg.se/
Postat av: Penny

Haha !! kl. 12, första riktiga sovmorron ? skämtar du ?! oO hur orkar man gå upp innan 12 ?? xD

2009-07-06 @ 01:59:04
URL: http://pennyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0