Hej, Stockholm!




Nu kommer ni inte höra ngt ifrån mig på åtminstone en vecka, imorrn drar jag till Sthlm med Sara, Pasi o Jonte :D
Så, förhoppningsvist kommer jag träffa min SNällvarelse + en massa annat intressant folk och en massa annat kul.
Andreas(saras lillebror) kmr bo här och ta hand om alla djuren och vi bor hos Pasis släktingar så. :)
Men jag nås eventuellt på mobilen haha ;D
Det enda dryga blir att bila ner o bila upp sen igen men det är det nog värt.

I värsta/bästa fall ( ? ) kommer jag nog inte palla åka hem utan bosätter mig i en kartong.
Självklart målar jag den rosa först.


Kände btw för att slänga in en random bild här! Ja, precis här. Du hörde rätt.
<-  Min favvovalp här hemma.




Tips på roliga grejjer man kan göra osv i stockholm? ;D


Kommentarer
Postat av: johanna

åh, söt blogg!

och massa söta bilder också! :)

2009-07-29 @ 14:35:56
URL: http://johaannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0