Lyckad Påsk




Min påsk var rätt bra, tack vare vissa speciella höjdpunkter.
  • Jag var såklart med Finaste och bara njöt av att få vara i hans närhet igen.
  • Jag träffade Julia ( och Aaron såklart :] )för första gången på evigheter! (iulia.blogg.se)
  • Jag träffade massa trevligt folk som jag saknat, t.ex. Alex, Morgan osv. :D


    Men att få träffa Julia igen var helt galet awesome. Liksom, jag insåg verkligen hur mycket jag saknat henne!
    Hon har blivit så vuxen och jag är så stolt över henne, när vi träffades första gången var hon i princip en liten flicka (precis som jag också var xD ) och nu är hon.. A LADY! Bosatt i huvudstaden med Aaron och allt. 
    Jag är så glad för hennes skull. Hon är fortfarande en av mina närmsta vänner. 

    Lite gamla bilder som får mig att le.


Och bilder från när vi sågs :D



Nu måste jag kila, ska ta en promenix runt Höglandssjön
( som för övrigt är sveriges fågelarts tätaste sjö om jag minns rätt ) Ha det chill :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhåhåå älskling, är stolt över dig med och glad för din skull <3 Du har alltid och kommer alltid vara en av mina närmaste vänner. Spelar ingen roll var vi befinner oss i världen, hur länge sedan det var vi pratade eller sågs. Kommer alltid vara du och jag och jag kommer alltid finnas för dig och stötta dig. Puss <3

2012-04-25 @ 01:20:33
URL: http://iulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0