Världens finaste katt!

 

Jag har världens finaste katt genom historien <3

Timon var vändpunkten i mitt liv, han var den första positiva händelsen på min väg ut ur allt kaos som jag till stor del faktiskt orsakade själv. Han är en trygghet för mig, han är som min bebis faktiskt. Om någonting skulle hända honom vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag älskar när jag kommer hem och hur han ofta sitter i fönstret. Då han får syn på mig glor han alltid med stora ögon, kastar sig mot fönstret, stryker sig och kråmar sig för att sedan springa till hallen där han står och väntar tills jag kommit in. Hans välkomst-mjao är underbart.
Jag kan helt enkelt inte beskriva hur viktig han är för mig.

 

 




































































Kommentarer
Postat av: Esmeralda♥

Vad söt katt!!:D



ps:söt blogg!:D Gillar den:)



Kommentera gärna min blogg och säg vad du tycker om den. Om du gillar få får du gärna bölja den via bloglovin om du vill:) Om du söker en ny header så är det bara att skicka ett mejl till mig. Jag gör headers gratis:)

2011-03-01 @ 12:24:56
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gud vad SÖT!!

2011-03-03 @ 10:33:04
URL: http://tumelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0