Slå på stort? Ohja!

 

Nu är snart 2010 över, galet eller vadå? :O
Jag tänker i allafall slå på stort ikväll och verkligen vara drop dead gorgeus, haha. På med lösögonfransarna & hela kittet :) Har tagit på mig klänningen och 1/3 av sminket typ, haha. :)
Lägger nog upp bilder från kvällen imorgon någon gång. :)

Vad har varit det bästa & sämsta för er år 2010?

 



Om jag ska välja ut det bästa & sämsta med år 2010 så blir det troligen samma händelse, att åka in på ett HVB hem. Det är aldrig roligt att sitta inlåst & med regler upp till öronen men samtidigt får jag den hjälp jag tydligen behöver. Visst, jag hamnade där i början av december 2009 men jag var där i två veckor & åkte sedan på min första permission över jullovet så jag tycker inte att de två veckorna räknas direkt...Hihi :)


Nu är det bara att ta nya tag & se vad 2011 har att bjuda på!
Eller vad säger ni? :)



GOTT NYTT ÅR PEOPLE!

Kommentarer
Postat av: EpicWaste

riktigt cool blogg har du!;D

2011-02-22 @ 09:06:07
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0