The one and only, baby

Tjoho.
Nu sitter man i skolan så kanske inte blir världens roligaste inlägg och så, men jag är i alla fall lite aktiv.
Stannar i alla fall på stan tills halv 9ikväll så hinner va med litegrann på Estet festen i alla fall hihi. :)
Sen händer det saker hela tiden, jag hinner ibland inte med själv. Jag var med på Estetisk verksamhet idag även fast vi Bild'are inte behöver, hade inget bättre för mig så. Vi lyssnade på olika låtar, typ Edward Grieg osv. Och jag var nära att tappa masken när vi lyssnade på den andra låten.

Den fick mig verkligen att tänka på en viss person som försvann för alltid med mening för exakt två år sen idag.
först allt det sorgliga, sedan vart musiken lite mer i dur. Då ploppade alla bra minnen fram. Det sista jag tänkte på innan låten var slut var begravningen och hans grav. Det kom seriöst tårar men jag tror inte att någon märkte det, tack och lov.

R.I.P vännen, du är och förblir the one and only.

Jag bjuder t.o.m på en äcklig och ful bild som tillhör antiken numera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0