Forgive me!



Förlåt för att jag varit så in aktiv. Nästan såjag skäms.
Men jag har en hel del viktigare beslut att ta hand om IRL.
Livsavgörande stuff.
Jag vill inte blogga om det förrän allting är klart.
Så, ni får se vad som sker!

Sen ska jag snart förvandla mitt hår, till vad lär ni märka.
Jag är jätte förväntansfull :D Sofijah har mitt hårs öde i sina händer. Hon är bra. :)

Sen måste jag helt enkelt bara säga att jag alltid finns här för en viss person som befinner sig i en så jävla jobbig sits just nu pga av en liten j-vla unge som inte har någonting mellan sina små öron.
Jag finns alltid här för dig vännen och jag älskar dig som du är
<3

För att inte göra inlägget allt för trist slänger jag in en ego pic!
Och jag vet att jag alltid är lika charmig på bild, inte sant? :)




Kommentarer
Postat av: anna

fan vad cool du är

2009-10-07 @ 19:42:46
URL: http://rekorderliga.blogg.se/
Postat av: fjooooortiiis

Hur gammal är du ?? :D

ta de INTE på ett drygt sett :)<3

2009-11-07 @ 17:52:16
URL: http://senapochketchup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emliga är snäll

2009-12-21 @ 13:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0