Ledighet


Gud, vad skönt!
Jag har ledigt hela dagen idag, eftersom Sara o Pasi tycker att jag blivit så duktig och självständig, och för att jag jobbat nästan 24/7 sen i fredags på körtävlingen och efteråt. Sen ska jag även börja hjälpa till med att hålla i barngrupper m.m. som rider här och få en slant för det. Det känns verkligen som att jag mognat på sista tiden, och det är grymt skönt.
Btw kommer inte shettisen förräns på fredag, men det är lungt. Sen har Sara eventuellt fått tag i en westernriden haflinger, så man håller tummarna. :) Det händer saker hela tiden och jag har tusen saker att skriva om, men hur ska jag få tid till det liksom?
Jag försöker fixa bloggen när jag har tid, senaste ändringen är kommentar-rutorna. Vad tyckte ni om det? :)

Sen är det så skönt att gräset är grönt och blommorna blommar, äkta sommarkänsla.
Och vet ni vad?
Jag har fixat matten, jag är klar med skolan för den här terminen och kommer nästan garanterat in på bild estet till hösten eller på forslunda i umeå.

Ialla fall, här har ni några härliga sommarbilder att kika på. :)


Kommentarer
Postat av: Julia

snyggt med kommentars fältet och super kul med hästar!!! :D



Grattis, sen tycker ajg du ska gå har i lse, inte i umeå :O

2009-06-04 @ 19:19:35
URL: http://ecliipse.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag älskar din kommentarruta!!!!!!! 8'D

Du ska få din bloggdesign snart, jag har haft så mkt för mej, min bror har ju legat på sjukhus och allt, har inte haft tid helt enkelt.. ;s



NI FÅR DJUR HELA TIDEN, VAD ROLIGT!!! =D

2009-06-05 @ 14:05:15
URL: http://rosehips.blogg.se/
Postat av: Penny

Lilla saken i komentar-rutan är jätte göllig/gool ^^

2009-06-05 @ 17:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0