Förväntan



Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Städade och vattnade hundarna i morse, gav Stargate och de stora valparna ( Tira och Scott) frukost, hjälpte Sara att stängsla fler hagar och så. Gick in och tog lunch med Jonte och sen ut och jobba igen med stängslandet. Vid 1 tiden for man in till en EVK-träff med skolan, mamma, jag o Sara. Jag vägrar sätta min fot på ett sånt möte utan Sara o Pasi igen. Det gick ändå bra. De mosade mig inte totalt.
Sen har vi hittat en ny häst vi får hit imorgon, en shetlandshingst. Jag längtar. :)






                                    Här är några naturbilder som jag fotat.



Kommentarer
Postat av: Penny

Fina bilder :) !!

2009-06-05 @ 17:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0