Jag fixar det här!


Okej, jag har vart inaktiv som ni kanske lagt märke till, inte vet jag.
Men för en gångs skull verkar jag klara något som är så självlart för alla andra, skolan.
Klassen verkar bra, mer än bra. Jag vart ganska förvånad i måndags. Alla är ju helknäppa! Precis som jag.
Jag ser t.o.m fram emot skolan om mornarna.
Visserligen har jag fortfarande problem med tider, men jag försöker.
Med tanke på att jag inte haft en ordentlig skolgång sen 6an tycker jag att jag är duktig haha. :)
Jag kommer nog aldrig passa in helt och håller,
jag kommer nog aldrig att känna mig hemma här,
men jag kanske kan fixa allting ändå?



Btw. Gå gärna in på en härlig klasskompis sida -> www.music4life.5min.se . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0